عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




اگر با کامپیوتر آشنایی مختصری نیز داشته باشید حتماً واحدهای مختلف حجمی نظیر بایت، کیلوبایت، مگابایت، گیگابایت و... را میشناسید. این حجمها همگی بستگی به محتوای درونی فایل ها دارند. اما تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که آیا میتوان فایل با هر مقدار حجم تولید کرد؟ آن هم از غیب و نیستی؟! به طوریکه ناگهان دارای فایلی با حجم دلخواه خود شوید؟ یا اصلأ بتوانید هارد خود را کاملأ پر کنید! اینکار با ترفندی که هم اکنون به شما معرفی میکنیم امکان پذیر است! به طوریکه میتوانید از طریق خود محیط ویندوز فایل با حجم دلخواه تولید کنید. فایلهایی که تنها فضا اشغال میکنند و دراصل بی محتوا هستند. با کمی تأمل از این ترفند میتوان استفاده های فراوان و کاربردی زیادی کرد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : حسین طاهری
ت : 6 / 11


یکی از مشکلاتی که برای ایرانیان داخل کشور وجود دارد ارسال فکس به خارج از کشور است. این موضوع به دلیل هزینه سنگینی که برای فرد ارسال کننده دارد اصلأ به صرفه نیست و مراکز مخصوص اینکار نیز جهت ارسال فکس به خارج از کشور نیز برای ارسال هر صفحه فکس هزینه زیادی طلب میکنند. اما اگر قصد ارسال فکس به دو کشور آمریکا و کانادا را دارید دیگر نگران نباشید! چرا که هم اکنون میتوانید از طریق اینترنت به صورت کاملأ رایگان برای گیرنده در این دو کشور فکس ارسال کنید. به طوریکه به وسیله ابزاری آنلاین تنها با ضمیمه نمودن فایل متنی و یا تایپ یک متن خاص میتوانید به رایگان فکس ارسال نمایید.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : حسین طاهری
ت : 6 / 11


آیا تاکنون پیش آمده است که بخواهید به تاریخ و زمان دقیق آخرین باری که کامپیوتر Shutdown شده است پی ببرید؟ در این ترفند قصد داریم نحوه پی بردن به این موضوع را از طریق 3 راه مختلف در ویندوزهای XP و ویستا بررسی نماییم.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : حسین طاهری
ت : 6 / 11


همان طور که می‌دانید، برای نصب فونت در کلیه ویندوزها، کافی است تا فایل فونت را در پوشه Windows/Fonts کپی نماییم. با این کار فونت مورد نظر بر روی ویندوز نصب می‌گردد و می‌توان از آن در محیط‌های مختلف ویندوز استفاده نمود. ولی امان از زمانی که تعداد زیادی فونت را جهت نصب کپی می‌کنید و فونت‌ها تکراری از آب در می‌آیند و قبلأ روی ویندوز نصب شده‌اند؛ در این صورت تنها دو دکمه OK و Cancel را خواهید داشت و بایستی تک تک پنجره‌های باز شده به صورت متوالی را ببندید. اینجاست که کار واقعأ سخت و آزاردهنده می‌شود. اثری از دکمه‌هایی نظیر Yes to All نیز نیست و باید تک تک پنجره‌ها را به شکل دستی Cancel کنید. هم اکنون قصد داریم ترفندی کاربردی جهت خلاصی از این مشکل به شما معرفی کنیم. به طوری که حتی اگر فونت، پیش از این بر روی ویندوز نصب شده باشد دیگر پیغام خطایی مشاهده نگردد و به طور اتوماتیک کلیه فونت‌ها کپی و نصب شوند.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : حسین طاهری
ت : 6 / 11


همان طور که حتماً می‌دانید مدت زمانی است که شرکت مایکروسافت، موتور جستجوی اینترنتی جدید خود را با نام Bing (به نشانی bing.com) رونمایی کرده است. این موتور جستجو در مدت زمان کمی توانست خود را به عنوان یک رقیب جدی برای موتور جستجوی گوگل معرفی کند. یکی از نشانه‌هایی که Bing را با سایر موتورهای جستجو متمایز میک‌ند ظاهر متفاوت صفحه اصلی آن است. به طوری که بر خلاف صفحه اصلی سایر موتورهای جستجو که ظاهر ساده‌ای دارند، Bing از یک ظاهر پر زرق و برق در Homepage خود بهره می‌برد كه بیشتر به خاطر عكس پس‌زمینه آن مورد توجه است. این تصویر پس‌زمینه هر روز تغییر می‌كند با نگاه داشتن ماوس بر روی قسمت های خاصی از تصویر، اطلاعاتی در خصوص محتوای تصویر به شما داده می‌شود.این موضوع درست است که یک نوآوری جالب از مایکروسافت محسوب می‌شود، اما شاید برای کاربرانی که از اینترنت ذغالی استفاده می‌کنند یا دوست ندارند پهنای باند اینترنت‌شان هدر برود چندان دلچسب نباشد. در این ترفند قصد داریم نحوه غیرفعال کردن این تصویر را به هنگام ورود به صفحه اصلی موتور جستجوی Bing بازگو کنیم. با این کار صفحه اصلی موتور جستجو ساده شده و سریع بارگذاری می‌گردد.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : حسین طاهری
ت : 6 / 11

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایت تخصصی موبایل  و آدرس mobileha2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com